Õppejõud Terje Väljataga, Hans Põldoja, Kairit Tammets

07 March 2013

Magistritöö teema valik

Ülesandeks oli püstitada magistritöö probleem, selle aktuaalsuse põhjendus, seost teoreetilise baasiga ning oodatavat mõju või vihjeid, mis on see uus teadmine, mida töö lõpuks pakub.

Oma uurimusvaldkonnana huvitun eelkõige õppetöö mängulisemaks muutmisel. Olen arvamusel, et kergem on õppida läbi mängu. Väga head näiteks miksike.ee´s pranglimine – peast arvutamine, veereta.edu.ee – erinevad lauamängud test küsimustega, VIRBITS – loogika- ja mõtlemismängud väikelastele jt. Huvi on ise luua õpieesmärgil mäng esialgu algklassi õpilastele.  Mõtted liiguvad ka gümnaasiumi õpilastele, mis aitaks ainete vahelist lõimimist.

Antud mängul võiks olla ka rakendus nutitelefonidele...

Hetkel ei ole kontakteerunud juhendajaga, kuna ei ole kindel, mis formaadis antud mängu läbi viia. Võtan käsile oma magistritöö suuna ja teema täpsustamisega ning probleemi püstitamisega, mis oleks hetkel ja ka edaspidigi aktuaalne ja vajalik.

1 comment:

  1. Kui on ikka soov magistritööks teha mingi mäng siis ehk tuleks vaadata mõnda tasuta mängumootorit. Flash'is actionscriptiga midagi nullist teha võib tõesti osutuda keeruliseks ja raskeks. Kui on soov teha 3d mäng siis üks tasuta mootor on Unity3d, kuid see nõuab ka programmeerimise oskust (http://unity3d.com/) , kui soov teha 2d mäng siis väga heaks "mängu genereerijaks" on Stencyl (http://www.stencyl.com/), kus programmeerimise osa on tehtud lihtsamaks, prog. osa on sama põhimõttega nagu Scratch (http://scratch.mit.edu/).
    Mis Unity3d ja Stencyl'i juures hea on, on see et nendes tehtud mänge võib kasutada paljudel platvormidel, kaasa arvatud ka nutitelefonidel.
    Kui need mängumootorid ei sobi siis Wikipedia's on terve nimekiri tasuta mängumootoritest et ehk sealt leab midagi paremat. (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_game_engines)

    ReplyDelete