Õppejõud Terje Väljataga, Hans Põldoja, Kairit Tammets

28 April 2013

Magistritöö metodoloogia


Iseseisev töö ülesanne IV kontaktpäevaks


Minu lõputöö väljund on praktiline virtuaalne õpikeskkond ja empiirika keskendub lapsevanemate esialgsele tagasisidele õpikeskkonna efektiivsusele ja parendusvõimalustele.
Õpikeskonda katsetatakse ühes Lääne-Virumaa maa gümnaasiumis ning tagasisidet keskkonna efektiivsusele annavad 1-3. klassi lapsevanemad. Prognoositav valim on 100 lapsevanemat.
Andmete edastamiseks kasutan GoogleDrives koostatud küsimustikku, mida edastatakse lapsevanematele eKooli kaudu.
Kogutud tagasiside ja parendusettepanekud võimaldavad muuta virtuaalset õpikeskkonda efektiivsemaks.

No comments:

Post a Comment