Õppejõud Terje Väljataga, Hans Põldoja, Kairit Tammets

30 April 2013

Magistritöö struktuur


Iseseiseva töö ülesanne III kontaktpäevaks


Teema:
Kirjatehnika vilumuste omandamine interaktiivse õpikeskkonna vahendusel


Magistritöö probleem:
RÕK-i emakeele õpitulemuste ja -väljendite maht on esimeses kooliastmes väga suur, mis ei võimalda pöörata piisavalt tähelepanu käekirja arendamisele ning harjutamise faasile. 
Kaasaegsed eestikeelsed virtuaalsed õpikeskkonnad on piireatud ning lapsevanemate teadlikkus nende kasutamise võimalustest on madal.

Eesmärgid:

  1. Teoreetiline ülevaade kirjatehnika õpetamise metoodikast
  2. Teoreetiline ülevaade käelise motoorika arendamise võimalustest kaasaegsete infotehnoloogiliste vahendite alal.
  3. Praktiline interaktiivne virtuaalne õpikeskkond käelise tegevuse arendamiseks.
Uurimisküsimused:
1.1. Milline on lapsevanemate teadlikkus kirjatehnika metoodikast?
1.2. Milline on enim kasutatav kirjatehnika õpetamise metoodika koolides?

2.1. Milline on lapsevanemate teadlikus käelise tegevuse arendamise võimalustest?
2.2. Missuguseid infotehnoloogilisi vahendeid IT pakub?
2.3. Missuguseid õpikeskkondi vabavaras liigub?

3.1. Millised on kasutajate vajadused?
3.2. Milline keskkond on koostamiseks sobivaim?
3.3. Millised harjutused stimuleerivad ja motiveerivad lapsi?
3.4. Missugune on virtuaalse õpikeskkonna praktilisus ja seostatavus emakeele õpetamise toetamisel?
3.5. Lapsevanemate tagasiside keskkonna efektiivsusele?

No comments:

Post a Comment